Плани



План роботи
шкільного клубу підприємництва
                              КЗОШ № 103
на 2015-2016 н. Р.
№ п/п
                                           Тема
Дата
Відповідальний за виконання
1.
Презентація проекту «Шкільна Академія Підприємництва», мета та задачі проекту, етапи реалізації.
01.09.15
Практичний психолог Бучинська О.М.
2.
Організація роботи клубу. Мета, задачі, форми роботи. Визначення назви клубу та створення логотипу. Розробка статуту клубу. Розподіл обов`язків членів клубу
Психодіагностика «Методика Голанда», діагностична гра «Цеглина, газета, сніг»
15.09.15
Практичний психолог Бучинська О.М.
3.
Хто такий підприємець? Гра-дискусія: «Підприємлива  людина: якою вона має бути?» Визначення індивідуальних здібностей до підприємницької діяльності. Тестування членів клубу: тест Шайна «Моя кар`єра»
29.09.15
Практичний психолог Бучинська О.М.
4.
Участь в економічній конференції на базі банку або економічного інституту.
13.10.15
Практичний психолог Бучинська О.М.
5.
Бізнес планування –   інструкція до підприємницької діяльності. Психологічна гра «Шеренга». Дискусія «Наскільки важливо, щоб в  колективі був лідер?». Стиль лідерства і мотивації.
27.10.15
Практичний психолог Бучинська О.М.
6.
Аукціон ідей: з чого почати свій бізнес? Вправа «Клубок».
10.11.15
Практичний психолог Бучинська О.М.
7.
Гра  «Cashflow»
24.11.14
Практичний психолог Бучинська О.М.
8.
Психологічне заняття по профорієнтації: «Світ професій». Вправа  на згуртування колективу: «Книжкова фабрика».
08.12.15
Практичний психолог Бучинська О.М.
9.
Заняття з профорієнтації «Моя майбутня професія». Вправа "Бачу ціль - не бачу перешкод"
22.12.15
Практичний психолог Бучинська О.М.
11.
Складання бізнес-плану власної справи.
Вправа «Подарунок»
19.01.16
Практичний психолог Бучинська О.М.
12.
Врахування ризиків при складанні  бізнес-плану. «Конфлікт – психологічні способи його вирішення»
26.01.16
Практичний психолог Бучинська О.М
13.
Знання основ менеджменту та маркетингу як запорука гарного старту підприємницької діяльності. Ділова гра «Реклама».
16.02.16
Практичний психолог Бучинська О.М.
14.
Гра  «Cashflow»
01.03.16
Практичний психолог Бучинська О.М.
15.
Аналіз на здійснення ділового проекту.
15.03.16
Практичний психолог Бучинська О.М.
16
Реалізація бізнес-проектів.

Практичний психолог Бучинська О.М.
17.
Підведення підсумків шкільного клубу підприємництва

Практичний психолог Бучинська О.М.
18.
Нагородження учасників шкільного клубу підприємництва грамотами, сертифікатами

Практичний психолог Бучинська О.М.




СТАТУТ ПРИЙНЯТО
на організаційному засіданні клубу КЗОШ № 103
Протокол № 1 від
«16 »  вересня 2014 р.
Координатор__________
СТАТУТ ЗАТВЕРДЖЕНО
Директором КЗОШ № 103
«16 »  вересня 2014 р.

_______ Л.М. Кеуш




                                            Статут
шкільного  клубу  підприємництва
КЗОШ № 103

І . Загальні положення

1.     Клуб створюється в КЗОШ № 103. Повна назва клубу «Шкільний клуб підприємництва - 3", надалі в статуті – клуб. Вся діяльність клубу здійснюється на добровільних засадах і базується на ентузіазмі його членів.
2.     Клуб є некомерційним громадським обєднанням шкільної молоді.
3.     Членами клубу можуть бути учні 9-11 класів, які поділяють цілі та мету роботи клубу та  дотримуються принципів роботи клубу.
4.     Діяльність клубу здійснюється на основі відповідного плану роботи. План роботи клубу розробляється координаторами клубу та затверджується директором школи.
5.     Офіційною мовою Клубу є українська, російська.

ІІ. Мета

Шкільний клуб підприємництва створений з метою об’єднання учнівської молоді, яка має спільні економічні погляди, бажають отримати навички позитивного ділового та особистого спілкування та прагнуть до розвитку підприємницьких здібностей, у тому числі у співпраці із іншими вітчизняними та закордонними партнерами.

 ІІІ. Цілі

    - формування установки на підприємливість;

    - збагачення та поглиблення знань і вмінь учнів з економіки та суміжних наук;

    - розширення співпраці з органами місцевого самоврядування, бізнесовими
 структурами та громадськими організаціями. 

IV. Принципи участі в клубі

1.     Підставою для вступу в клуб є обґрунтована заява учня, який має бажання брати участь в його діяльності та високі показники сформованих ціннісних пріоритетів (зорієнтовані на дружбу, громадську позицію, комунікабельність, цілепокладання, наполегливість у досягненні мети). Діагностика проводилася за методикою Голанда, тестом Шайна «Моя кар`єра» ».
2.     Рішення щодо задоволення/незадоволення заяви щодо вступу до клубу приймає координатор клубу, про що особисто повідомляє кандидата.
3.     Засідання членів клубу здійснюються один раз на два тижні.
4.     Підставою про виключення учня з клубу є його відсутність на трьох засіданнях поспіль  без поважних причин, систематичне ігнорування поставлених завдань впродовж навчального року.
  5. За особливо активну участь у роботі клубу, його члени можуть бути заохочені директором школи, або за його поданням органами місцевого самоврядування, партнерськими громадськими організаціями.
V.  Права членів клубу

      Члени Клубу мають право:

      - брати участь в в організації і проведенні будь-яких  клубних заходів;

      - брати активну участь в обговоренні різноманітних питань, рішень клубу;

   - брати участь у всіх видах діяльності та пропонувати свої ідеї щодо     покращення та оптимізації діяльності клубу;

     - залучати дорослих, знайомих (в тому числі батьків, родичів, вчителів, керівників гуртків, тощо) до роботи та допомоги клубу;

-         бути заохоченим за активну роботу у клубі, якісне виконання його завдань;

-         добровільно вийти з клубу на підставі особистої заяви



VI. Обов’язки членів клубу

Члени Клубу зобов’язані:

     - дотримуватись положень даного Статуту;

     - брати  активну участь у житті і діяльності Клубу, регулярно відвідувати його засідання;

     - виконувати завдання, що передбачені планом роботи або ставляться координатором клубу чи рішенням що приймаються на засіданнях клубу;

     - при проведенні і участі у клубних заходах дотримуватись правил техніки безпеки;



VII. Форми роботи клубу: 

1.            Засідання.
2.            Індивідуальне та групове професійне консультування.
3.     Навчальні тренінги.
4.     Тематичні заходи:
      - екскурсії на підприємства;
      - зустрічі;
      - створення проектів;
      - дні підприємливості, день професії батьків;
      - бесіди...
5.     Створення інформаційних ресурсів:
      - презентації;
      - сайти, блоги;
      - відеофільми;
     - ведення блогу клубу.
    6.     Участь в олімпіадах, конкурсах, тренінгах.

    Наприкінці кожного учбового року проводиться підсумкове засідання на якому розглядається виконання планів робіт, обговорюються заходи на наступний період роботи клубу, вирішуються організаційні та інші питанн

1 комментарий:

  1. Молодці! Приємно бачити перші сходинки! Усвіху у реалізації задуманого! З повагою, Світлана Вікторівна!

    ОтветитьУдалить